Dupa capusuni


Ca tot cautam activitati pentru oaspeti, am decis sa mergem la cules capusuni. Vineri, dupa serviciu, aproape de casa, am mincat capusune pe saturate. Imi place aici, platesti $5, culegi 2 listri si maninci cit incape. Cred ca n-o sa fie ultima data cind facem acest lucru si acum cit e sezonul lor, e pacat sa le cumperi de la magazin. E o senzatie aparte cind pui miina pe ele si le manici chiar si nespalate, parca te simti mai aproape de casa :) Tare imi place vara pentru ca pot sa cumpar totul cit mai fresh si mai natural. Abia astep sa merg sa cumpar/culeg si niste rosii proaspete.

 
 
 

Comments

  1. he ,he, io deja le-am pus la borcan.
    bune mai sunt ,iar ai mei manaca dulceata cu clatite toata iarna .
    la noi costa 1,60 un lb de capsuni si la fel ca la voi,manaci pana cazi .

    ReplyDelete

Post a Comment