Lac La Peche


Simabata am decis sa mergem la scaldat. La plajele aproape de noi am fost deja, asa ca am decis sa alegem ceva mai rustic, mai departre de galagia din oras si am ales Lac La Peche
Prima oara am mers la acest lac. Anul trecut am ajuns la lac Philippe care e la doar 15 km distanta de La Pache. Ambele mi-au placut, insa cel din urma m-a fascinat mai mult. Poate  anume din cauza traseului pina acolo, care sincer sa va zic, parca e din poveste.
Pentru cei care au copii, acest lac este perfect pentru ca plaja e amenajata in asa fel incat sa poti sta linistit in timp ce picii se joaca in apa care nu e de loc adinca pina la un anumit nivel. Salvamarii stau si ei de veghe. Pentru amatorii de kayak si mersul cu barca este ce de facut acolo. Nustiu care sunt preturile, insa foarte multa lume lua in rent pe citeva ore. Foarte multi east europeni acolo. Am auzit doar romana si rusa :)
Deci daca sunteti in zona Ottawa-Gatineau, timp de o ora ajungeti undeva frumos unde la sigur o sa va odihniti cu placere.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mai multe poze gasiti aici
Miine plecam la Niagara Falls, deci revin cu poze si impresii peste citeva zile. Sa aveti o saptamina frumoasa.

Comments