Frumos si Trist...

Azi am gasit pe net acest video
Nu am putut sa nu pling. Aceasta poveste este atit de asemanatoare cu cea a bunicilor mei. Ei au fost impreuna aproape 60 de ani. Pe bunica am pierdut-o acum 2 saptamini. Nici pina acum nu pot sa cred ca nu am sa o mai revad vreodata.
Dorul si dragostea din cuvintele acestui mosulet, le regasesc in bunicul meu, care zice ca nustie cum sa traiasca singur. Ca mereu a avut 4 mîini, insa acum a ramas numai cu 2...

Am o stima si un respect aparte pentru cuplurile care au rezistat in timp. Raspunsul doamnei din poza de mai jos contine atit de mult adevar.
Nustiu cum altii, dar eu personal am avut o relatie aparte cu bunicii mei. Am crescut mult timp la ei. In fiece zi dupa lectii ma opream intii acolo sa maninc, sapoi ma duceam acasa. Nu am sa uit niciodata momentul cind am vrut sa particip la emisiunea "de la 5 la 10" (varianta din sat) si imi trebuiau 10 lei. Mama a zis ca nu are, si atunci am mers la bunica si am inceput sa pling si sa ii zic cit de mult vreau sa cint, la care ea nu a stat mult pe ginduri, s-a dus in casa mare si a venit cu 10 lei.
Stiu ca ne-a iubit pe toti nepotii ei in egala masura si suferea mereu cind n-o sunam sau cind eram prea ocupati ca sa mai stam cu ea. Ma bucur ca am avut ocazia sa fiu mai mult timp alaturi dea ea. Cind eram la faculatate si veneam acasa, mereu treceam sa o impletesc si sa ii fac curat. Doua lucruri atit de simple insa o faceau atit de fericita. Cind eram mai mica, multe seri am dormit la ei si de-atitea ori am auzit istoria vietii lor din timpul razboiului si foametei.
Bunica mea a fost un Om cu literea mare. Nu este om in sat sa nu o cunoasca si sa nu zica o vorba buna despre ea. E greu cind pierzi pe cineva drag dar amintirile frumoase alaturi de ea o sa ma ajute sa o tin vie mereu in sufletul meu.

Comments

  1. imi pare rau pentru tine ca esti trista .stiu ce inseamna sa pierzi pe cineva atat de drag pentru ca si eu am avut o relatie deosebita cu bunicii mei .
    ce sa-ti spun? incearca sa-ti faci timp sa-l mai vezi macar odata pe bunic.stiu cat sufera pentru ca si ai mei s-au dus pe rand .
    viata merge inainte ,vom ramane cu ei in inimi mereu .

    ReplyDelete
  2. Sincere condoleante! Este foarte greu sa pierzi pe cineva atat de drag! Eu am fost crescuta de bunici... de stiu prin ce treci! Nu exista zi in care sa nu ma gandesc la mamaia mea pe care am pierdut-o in 2002! Au trecut multi ani dar pt mine parca a fost ieri!
    Imi pare rau ca treci prin asta! Dar, vorba lui Skiuri... viata merge inainte si vor ramane mereu in inima noastra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi Iuliana. E foarte greu sa pierzi pe cineva drag, mai ales fiind atit de departe, dar cum ziceam, ei o sa ramina in amintirile mele mereu.

      Delete

Post a Comment