Hello 2014

Gata, s-a dus 2013. Pentru mine a fost un an plin cu de toate... evenimente pozitive si negative. A fost anul in care am pierdut un om drag- bunica mea, insa anul care mi-a adus cea dea 2 noptica. Nu pot sa zic ca a fost un an rau doar ca as fi preferat unele momente negative sa nu se intimplat.
Am inceput 2013 cu o vacanta in Cuba (Cayo Coco).
 

 Dupa a urmat cumpararea primei case
 
 Cea dea doua nepotica s-a nascut exact la aniversarea noastra de casatorie
In luna iulie am avut socrii in ospetie

Luna august a fost una grea, am pierdut-o pe ea...bunica mea
Septembrie a venit si el cu noutati proaste, continuind cu un mic accident in casa despre care o sa povestec mai tiriziu.
Dupa ce ultimile luni fusese destul de agitate am decis sa luam o pauza si sa ne reincarcam bateriile cu energie pozitiva, asa ca am plecat iar in vacanta, de data aceasta in Dominicana.
Ultima luna din 2013 a fost una buna care a mai adus un ingeras pe lume si ne-a facut pe multi fericiti.Speram ca precum a fost sfirsitul acestui an sa continue numai cu noutati bune si momente placute. Cel mai important e ca eu si toti cei dragi mie sa fie sanatosi, restul se trece si se face.
Un an plin de bucurii va urez la toti.

Comments

Post a Comment