Chateau Montebello

Nustiu cum pentru altii, dar pentru mine iarna (incepind din ianuarie) e tare depresiva. Zile scurte, frig, nu prea vreai sa iesi nicaieri si stam ca ursii in birlog. La bazin ajung cu greu, din Paste in Craciun. Abia astept sa vina primavara, caci odata cu ea parca reinvii si eu :)
Si pentru ca toate zilele imi pareau la fel, am decis sa mai tai din rutina si ca tot se apropie sarbatoarea iubirii, am zis sa facem o mica excapada, nu departe de oras la doar o ora.
Chateau Montebello mi-a fost recomandat de multi,asa ca nu am stat pe ginduri si am luat pachetul "99 reasons to explore Montebello for $99 package" Ce pot sa zic? am ramas mai mult decit multumita si sunt gata sa ma intorc oricind.
Deci am facut rezervarea pentru duminica am mers devreme acolo insa in drum spre hotel ne-am oprit la restaurantul "la bistro" unde am mincat cea mai gustoasa pizza din viata mea. Am citit pe net despre acel local care se afla la 2 min de locul unde noi trebuia sa fim si toti recomandau pentru o pizza autentica facuta de fata ta la cuptor. Daca m-as intoarce acolo, unul din motive ar fi anume acest local cu pizza.
Pentru cei care au copii si iubesc sporturile de iarna (cross country skiing, snowshoeing)Montebello ofera de toate. Cred ca atractia de baza pentru copii e dogsled, o sanie trasa de ciini. Am vazut ca aveau si sanie trasa de cai. Noi nu am ales nimic din aceasta pentru ca am vrut sa ne relaxam mai mult, asa ca am iesit la plimbare pe lac udne am vazut multe avioane parcate :) am mers prin padure.
Montebello e un hotel rustic, decorul si atmosfera e de poveste. Masivul fireplace te lasa cu gura cascata.
Pachetul care l-am luat avea si acces la bazin. Noi cu gindul ca e deschis mereu nu prea ne grabeam, abia dupa dinner am decis sa mergem, dar supriza, era inchis :(
Cina a fost si ea una de fite doar ca genul, farfuria mare cit masa iar mincare abia de o vedeai in farfurie, a fost gustos insa nu se compara cu pizza de la bistro :) Desertul in schimb a fost delicios. Restaurantul in sine arata superb, cu pereti din piatra si ca sa fie in aceasi ambianta cu hotelul totul era in stil rustic doar ca aici putin mai elegant. Gata ajunge cu vorba, poftim de vedeti pozele.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

  1. Superb!
    Multumesc ca ati scris despre aceasta frumoasa experienta la Montebello. Am avut ocazia sa vizitez acest Castel Fairmont cu ocazia unei vacante in Canada pe timp de vara si am ramas profund impresionata de frumusetea locului, iar in pozele pe care le-ati postat se pare ca iarna este si mai frumos.
    Bafta pentru cetatenie, va doresc din tot sufletul sa deveniti Canadieni cat de repede posibil si sa va fiti fericiti in aceasta tara superba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi mult. Eu credeam ca vara e mai frumos la Montebello, abia astept sa tragem o tura sa vedem diferenta vara :)

      Delete

Post a Comment