Auto Show 2014

 Weekendul trecut, ca sa mai taiaem din rutina, am mers la Ottawa Gatineau Auto Show. Nu sunt eu mare fana a masinilor si pentru mine masina nu e nimic mai mult decit o necesitate care te duce de la punctul A la B. In schimb barbatimio de citiva ani tot zice ca vrea sa mearga in Toronto la Auto Show si  cind am auzit anuntul la radio ca se face ceva asemanator in Ottawa nu am stat pe ginduri si am procurat bilete (un pret destul de rezonabil $14 persoana). Dupa cum si era de asteptat, foarte multa lume. Showul a avut loc la Ottawa Convention Centre, o locatie destul de frumoasa, unica curiozitate a mea e cum naiba au bagat asa multe masini acolo :)
Masini de toate felurile si pentru toata buzunarele. Ce mi-a placut cel mai mult a fost faptul ca aveai voie sa urci in fiecare masina (cu exceptia la cele foarte scumpe gen ferari, maserati, pe care le priveai de la distanta). E mult mai usor sa vezi diferenta cind ai 2 masini diferite linga tine si poti sa le "testezi" pe ambele. Poate pentru ca noi conducem un Hunday Sonata am fost curiosi sa vedem cum arata noile modele. Am ramas putin dezamagiti de felul cum arata in interior. In final, dupa ce ne urcasem in peste vreo 20 de masini deja pentru mine cam toate erau la fel :) Obositi ne-am intors acasa si convisi ca urmatoarea masina pe care o sa o procuram nu va fi Sonata (asta ziceam amu cine stie ce va fi pina atunci;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments