Reserved parking spot

Inainte nu prea intelegeam de ce femeile insarcintae au un loc de parcare special care, de regula, se afla linga cel pentru persoanele cu dizabilitati si e chiar linga intrarea in magazine. Acum insa, inteleg si chiar ma bucur uneori sa am un loc de parcare "rezervat".
Da, ati ghicit, familia noastra se va mari cu inca un membru. Ma intreaba colegii de serviciu daca sunt excited? si eu le zic ca ceea ce simt e un mix de sentimente...fericire, frica, griji. Inca nu constientizez pe deplin ce se intimpla, insa de fiecare data cind ii ascult inimioara (eu mi-am cumparat singura un fetal doppler, ca sa pot asculta cind eu doresc) sau ii simt miscarile, e ceva deosebit. Inca nu-mi inchipui cum va arata dar sunt foarte curioasa sa vad ale cui gene li-a mostenit mai mult (sper sa semene lui taicaso ca el a fost tare cuminte:)
Intre timp ne bucuram de programul liber pe care il avem si de linistea din casa care curind va fi schimbata pe, sper eu cit mai multe zimbete  si mai putine plinsete :)


Comments

  1. Iuhuuu felicitari! Sa fiti sanatosi! E fetita sau baiat? Sau nu stii inca? :)

    ReplyDelete
  2. Nu stiam de ce esti tu asa tacuta in ultimul timp :)) felicitari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, da nu prea am avut chef de scris :)

      Delete
    2. Te cred :( ... nu-ti fa prea multe griji . Canada e un loc bun in care sa ai si sa cresti un copil . Tocmai a nascut nora mea si am fost impresionata de conditiile din maternitate . Si asta-ti spune cineva care stie cum merg lucrurile "de ambele parti ale tejghelei " ( si aici , si in Romania ) :)

      Delete
  3. Eeeeee este!
    Ce ai mai tăcut și făcut!
    Mai , sa fie !
    Felicitări dragilor și sa fiți fericiți cu toții!
    Bravo de așa o veste!!
    Totul o sa fie foarte bine, nu trebuie sa te îngrijorezi de nimic.
    Abia aștept sa va vedem pe toți trei.

    ReplyDelete
  4. Si din partea mea felicitari!!!

    ReplyDelete
  5. Felicitari, frumoasa familie ce sunteti!!!
    Bucurate de orice clipa....si sarcina usoara!!!
    Dar uite..... parcare rezervata pt burtici n-am vazut in Montreal......iar in State parca-parca imi pare ca erau?!
    Lora

    ReplyDelete
  6. Mersi la toti. Hmm iata nustiu de Montreal dar logic ar trebui sa fie :) In SUA stiu la sigur ca sunt.

    ReplyDelete
  7. Felicitari ! hugs :)

    ReplyDelete

Post a Comment