Cher

Weekendul trecut, impreuna cu nasa, am mers la concertul lui Cher. Eu nu sunt mare fana si stiu doar citeva din piesele ei, insa am auzit ca dinsa are un show extraordinar asa  ca am decis sa procuram bilete inca cu vreo 6 luni inainte de concert.
Ei bine, ce pot sa zic e ca asta e primul concert la care am ramas cu gura cascata, mai ales cind am aflat ca are 68 de ani. Eu nu vreau sa stiu citi bani s-au investit in showul ei dar la sigur foarte multi. Nu cred ca multi muzicieni din timpurile noastre isi permit asa ceva. Fiecare piesa avea o tematica si un show aparte plus costumatie diferita. De voce nici nu mai zic, eu stiu ca ea cinta bine dar nici chiar atit de bine.
Concertul a fost deschis de Cyndi Lauper. Idee nu aveam cine e dinsa vedeam doar cum sala aplauda si strigau ca nebunii si noi ne uitam si nu intelegeam, asta pina cind dinsa nu a cintat slagarurile de gen " girls just want to have fun".
Daca aveti ocazie sa mergeti la showul lui Cher va recomand din toata inima, o sa aveti parte de 3 ore pline cu de toate. Poze nu am facut decit cu telefonul si acelea nu se vad bine, insa am gasit pe FB ceva poze de la concert.
 
 


Comments

  1. One of the best , true !
    Preferata mea :Cher - If I Could Turn Back Time
    http://youtu.be/BsKbwR7WXN4

    ReplyDelete
  2. ce babaciune..totul fake, ca si mancarea in Canada si SUA...doar imagine, interiorul gaunos si batranesc....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu adu o babaciune ca ea nici pe 10 prospaturi siliconate, digitalizate si photoshopate made in Ro sau oriunde altundeva ...Muzica nu zgomot parca era un slogan :)) Iar Cher este muzica .

      Delete

Post a Comment