Femeia cu barba


Nu am privit Eurovision anul acesta dar am citit statusuri pe Facebook despre cine a cistigat/pierdut. Vreau sa va zic ca am ramas socata sa citesc cum multi dintre cunoscutii mei, oameni cu "scaun la cap"(asa credeam), fac cu ou si otet cistigatorul doar din motivul ca e transvestit. S-a uitat de voce, show, toti s-au focusat la faptul ca barbatul/femeie are barba si e diferit de noi toti ceilalti.
Vreau sa fiu inteleasa corect, eu nu sustin nici nu condamn alegerile oamenilor. Fiecare face ce vrea cu viata lui si faptul ca cineva a fost EL si acum e EA pe mine nu ma deranjeaza pentru ca in primul rind nu ma afecteaza direct.
Dar hai sa fim oameni seriosi, traim in secolul 21, si sa fim atit de inapoiati si sa jignim pe cineva doar pentru faptul ca el a decis sa fie diferit, e prea mult.
Pentru cei care o sa incerce sa-mi zica ceva legat de D-zeu si ca a fost creat barbatul si femeie, va rog sa va abtineti, pentru ca dupa cum stiu e un pacat sa judecam pe altii, asa ca....
Eu de aproape 3 ani lucrez intr-o organizatie non-profit care are pe cladire un flag curcubeu, ceea ce inseamna ca noi acceptam pe toti si nu judecam. Am la serviciu o persoana care e transvestit si credeti-ma pe cuvint, multi din noi avem multe de invatat de la ea.
Nu zic ca am mare placere sa vad 2 barbati sarutindu-se, insa incerc sa nu-i judec. Fiecare face ce vrea la el in dormitor si cu cine vrea. Trebuie sa ne invatam sa fim mai toleranti si sa acceptam faptul ca noi oamenii suntem diferiti.
Comunitatile LGBTQ tot sunt oameni si imi pare rau sa vad cum multi dintre noi ii condamna.
Pina la urma Eurovision trebuia sa fie despre voce, show si eu personal am vazut pe ambele la cistigator.

Comments

  1. Este greu pentru oameni sa nu judece, mai ales cand toata viata asta facem. Orice actiune, persoana sau lucru este perceput diferit de fiecare om deoarece baza analizei noastre este filtrata prin sistemul nostru de valori si experiente individuale. De acea tu ca o persoana ce are experiente diferite fata de marea majoritate a oamenilor datorita contactului cu persoana respectiva de la organizatie vezi pe dna/dnul cu bara diferit fata de alti oameni. Probabil de acea tot tipa Isus sa ne scoatem intai aschia din propiul ochi pana sa scoatem paiul din ochiul vecinului. Eu personal sper intr-o lume mai toleranta unde putem sa trecem peste barba si sa recunoastem intai talentul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stefan, sunt total deacord cu ce ai scris, doar ca eu inca de pe timpul cind ma aflam in Moldova si nu fusesem expusa la o "alta lume" nu aveam nimic impotriva la comunitatea LGBTQ (cei drept nici nu prea cunosteam multe pentru ca nu ma interesa). Eu sunt sigura ca daca persoana in cauza nu avea barba si simplu se prezenta ca femeie nu avea sa stirneasca atita vilva, dar pina la urma cred ca scopul lui/ei a fost atins.

      Delete

Post a Comment