Primavara/Vara

Nustiu cum in alte parti insa aici in Ottawa nu prea am simtit primavara, am sarit deodata in vara. Ultima zapada am avut-o in Aprilie asa ca nu am avut timp sa savuram prea mult asa zisele luni de primavara. In schimb  ne bucuram acum de caldura si de culorile frumoase ce ne inconjoara.
La serviciu am o colega care in timpul liber se ocupa si de fotografie. Nu pot sa zic ca e un simplu hobby pentru ca are echipament destul de profesional iar ceea ce face pe mine ma uimeste. Puteti sa vedeti si voi ceva poze pe saitul ei aici . De multe ori ii cer sfatul cum ar trebui sa fac anumite poze si ne place sa iesim sa aer liber sa practicam (eu mai mult cu practica).
Recent am mers intr-un loc plin de copaci infloriti. Am profitat de timpul frumos si am facut si o fotosesie cu mine si burtica. Defapt, poze cu burta facem des pentru ca ea poarta aparatul de fotografiat cu ea mereu asa ca zilnic la serviciu facem cite o poza :)
Va las si pe voi sa admirati citeva poze
 
 
 
 
 
 
 

Citeva poze si la oficiu
 
Dar iata si citeva poze facute de mine
 
 
 
 
 
 
 

Comments

  1. Foarte frumoasa burtica si viitoarea Mama :)!

    ReplyDelete

Post a Comment