Fă un bine tarii ...Mergi la vot!

De cind suntem in Canada, recunosc, mai putin m-a interesat viata politica din Moldova, nu prea am urmarit evenimentele care se intimpla, informindu-ma doar din ceea ce vad pe facebook. Totusi, insa, am decis sa nu fiu indiferenta si pe data de 30 Noiembrie sa merg la vot. Si nu o fac pentru copilul meu, ci pentru nepotii mei care daca nu au ocazia sa vina aici, sa poata sa creasca mari intr-o tara europeana, o tara care sa le ofere un viitor pe masura.
Stiu ca lucrurile nu se vor schimba peste noapte, insa totusi timp de 6 ani de cind sunt eu plecata parca s-a mai urnit carul din loc...si tare sper ca rezultatul alegerilor sa ne aduca cite mai multe schimbari pozitive.
Deci, duminica, 30 Decembrie rog toti concetatenii mei din Ottawa/Gatineau si nu numai, sa gaseasca 10 min si sa mearga la vot. Ambasada Moldovei se afla pe strada 275 Slater Street, Suite 801. Cladirea este oficial inchisa insa cei de la paza au fost anuntati asa ca o sa permita intrarea si cineva din personalul ambasadei va vor intilni in lobby. Se poate de votat shi cu pasaportul moldovenesc expirat si chiar daca nu v-ati isncris pe liste online.
Asa deci, sa nu fim indiferenti si sa incercam sa facem un bine tarii noastre mergind la vot.

Comments