Prima calatorie cu cel mic

Pentru ca iarna in Canada e destul de lunga si friguroasa, am decis sa ne luam o mica vacanta si sa mergem undeva la cald. Florida a fost alegerea noastra. Aproape, zborul doar 3 ore, cald si destul de civilizat/safe pentru ca eu sa ma plimb cu cel mic. Am decis sa mergem pe 10 zile iar zborul am ales sa fie direct, fara opriri.
Imi faceam griji la inceput la cum o sa reactioneze Nicu, insa spre suprinderea mea, baiatul nostru s-a comportat exemplar, nici un plinset (in ambele directii).
Noi am zburat cu Air Canada si la ei pe sait se zice ca nu ai voie sa ai carucior mare si ca e recomandat umbrella stroller. Ei bine, stiam de la inceput ca nu voi lua asa carucior mic pentru ca nu va fi comod pentru plimbari lungi si am optat pentru Peg Perego unul din carucioarele care le avem, iar aceasta a fost o mare greseala vazind in aeroport foarte multi oameni calatorind cu carucioare mari, gen BOB (care sunt foarte comode pentru nisip si plimbari lungi). Tare imi era ciuda ca nu am luat BOBul cu mine, dar pe viitor o sa stiu ;)
In avion piciul nostru era foarte curios si se uita in toate partile, pentru ca il alaptez a fost usor sa prevenim infundarea urechilor. Am luat cu mine perna de alaptare si a fost foarte usor sa il tin si chiar sa doarma pe ea.
Pentru ca trebuia sa luam taxiul de la aeroport pina la destinatie, am luat cu noi si scaunul pentru masina iar asta ne-a salvat mult pentru ca daca nu ai, trebuie sa suni din timp sa comanzi un taxi cu scaun pentru bebei, iar noi stiind ca ajungem tirziu am zis ca cel mai usor o sa fie sa il luam pe al nostru, in plus nu platesti pe el pentru check in.
Am avut un bagaj numai cu lucrurile lui, am luat ce credeam noi ca o sa avem nevoie, insa, fiind in Florida stiam ca putem oricind sa mergem la farmacie sa luam ce ne trebuie asa ca nu am tiriit chiar toata casa dupa noi. Am avut grija sa am ceva jucarii pentru el ca sa nu se plictiseasca.
Dupa aceasta prima experienta reusita ma gindesc acum unde sa planuim urmatoare vacanta :) Ma gindeam ca e greu sa calatoresti cu un bebe mic, dar s-a dovedit a fi destul de usor asa ca nu ne vom opri aici si vom continua cu, calatoriile.
Curind o sa postez si impresiile despre Florida.




Comments