Ajuta o familie sa ramina familie

Aseara, cotrobaiam prin pozele la asta mic al meu pentru ai crea citeva "memory books". Tot uitindu-ma prin sumedenia de poze ma gindeam in sinea mea cit e el de norocos sa ne aiba ca parinti (si invers). Unui copil mic, nu-i trebuie multe, dar cel mai important este dragostea din partea parintilor.
In acel moment, primesc un mesaj de la o cunoscuta care se afla in SUA. Dinsa m-a rugat daca am timp sa fac share la o istorioara a unei tinere familii care au nevoie de ajutor. Am cerut mai multa informatie ca sa ma documentez inainte de a scrie, pentru ca vreau sa ma asigur ca banii ajung la destinatie. Deci, eu nu o sa scriu istoria in sine, ci va las pe voi singuri sa o cititi. Aici gasiti varianta Engleza iar aici cea Romana.
Eu, sunt usor sensibilizata de anumite povesti triste, si de fiecare data incerc sa ajut cu ce pot si cit pot. Imi aduc aminte ca inca de mica aveam in mine instincul de a ajuta pe altii. Eram prin clasa 3-4 cind o colega de clasa, care provenea dintr-o familie vulnerabila, a venit la scoala in cizme de cauciuc in mijlocul iernii, si avea picioarele vinete de frig. Eu, a doua zi am "furat" de-acasa mai multe haine dea mele, ciorapi, strampi, pulovere si i le-am dat.
Tot cind eram mica imi placea sa dau oamenilor de pomana. Cind venea cineva la noi, eu mereu gaseam ceva prin casa si cu o luminarea le dadeam de sanatatea/sufletul cuiva. Asta mi se trage de la bunica, D-zeu sa o ierte, care mereu m-a invatat sa fiu buna si sa ajut pe altii. Mindra tare mai era cind vedea ca faceam fapte bune si mereu spunea ca o sa mi se intoarca inzecit.
De aceea, incerc cum pot sa ajut aceasta tinara familie sa-si mentina fetita linga ei. Acum, cind am puiul asta mic de om linga mine, nu vreau sa-mi inchipui cum este sa risti sa ti-l ia statul, sau sa nu ai conditii minime de trai sa i le oferi. Orice ajutor, cit de mic, o sa faca o fapta mare.
Personal, nu am auzit pina acum de organizatia Copil Comunitate Familie. Insa ma bucur asa de mult ca exista astfe de organizatii la noi in tara care incearca sa ajute familiile vulnerabile din Moldova. M-as bucura si mai mult, daca mai multe vedete, oameni de afaceri ar oferi ajutor cit mai mult acestui ONG.
Aici in Canada eu lucrez la o astfel de institutie. Va ziceam in aceasta postare despre ce anume facem. Stiu ca la noi in Moldova oamenii sunt mai sceptici in privinta donatiilor si nu e in cultura noastra sa o facem, dar tare sper ca concetatenii nostri plecati, care vad singuri, acolo unde sunt, ca astefel de organizatii exista si sunt reale si fac fapte mari si au un impact mare in viata multor oameni.. sa actioneze. Eu, aici, am ocazia sa vad "first hand" cum s-ar zice, impactul la donatiile care le primim. E atit de placut sa stii ca exista oameni carora le pasa si sunt gata sa imparta putin din ce au ca sa faca fericiti pe altii.
Deci, eu nu va zic ce sa faceti, dar tare sper ca aceasta familie sa poata fi ajutata, iar copiii lor sa creasca impreuna cu tata si mama.

Comments