Kingston

 
Duminica, de long weekend, am decis sa mergem la 1000 de insule. Kingston se afla la doar 2 ore de Ottawa asa ca un mic get away era exact ce ne trebuia.
Pentru ca avem bebe mic, am decis sa luam cel mai scurt tur, 90 min - Discovery.  Cei drept nu prea am putut asculta intreaga istorie care o povestea capitanul, caci piciul nostru cauta sa fie distrat si purtat pe toata barca ca sa vada ce se intimpla. Insa am vazut privelisti frumoase, case de milioane pe malul riului, ce sa mai...
Dupa tur am decis sa mergem sa mincam. Din timp am cautat pe net sa vad care restauant e cel mai recomandat si Grecos a fost alegerea noastra si nu am dat gres. Am mincat cel mai bun lamb marinat si copt la gratar. Salata proaspata, cartofi copti....intr-un cuvint totul foarte gustos, daca aveti ocazia sa mergeti nu o sa regretati.
Kingston-ul e un oras plin de istorie. Atit de mult mi-a placut ca mai vreau inapoi. Centru orasului frumos amenjat, curat. Cei drept am avut parte si de o zi superba cu temperaturi nu prea inalte.
Dupa cum era de asteptat am vizitat si Fort Henry, fortareata construita in 1812. Am ramas placut suprinsa de aceasta cetate, dar cel mai mult mi-a placut vederea orasului de la inaltime.
In concluzie, daca aveti ocazia mergeti si vizitati Kingstonul, nu ezitati. Va las si cu citeva poze ca sa vedeti despre ce e vorba.

Comments