Prince Edward Island

 
 Cea dea treia destinatie a vacantei noastre a fost cea mai mica provicie a Canadei, Prince Edward Island (PEI). Recunoscuta prin paminturile rosii dar si roada mare de cartofi, PEI ne-a fascinat inca din prima clipa ce am traversat Confederation Bridge. Cu regret, am avut parte de ploaie insa, asta nu ne-a oprit sa mergem sa vedem imprejurimile.

Am stat in Charlottetown, un orasel dragut care, mie personal mi-a adus aminte de Key West. Pentru ca ploua, am reusit sa vedem doar PEI National Park si am promis ca o sa revenim pentru a mai vedea si alte regiuni, cum ar fi Cavendish. 
Ca sa iesim din PEI, am decis sa luam barca, si a fost o excursie frumoasa de o ora jumatate in care am putut sa admiram frumusetele dimprejur.

Confederation Bridge
 





 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

  1. Multumesc ca postezi pozele aici; pe mine ma fac sa visez :)

    ReplyDelete

Post a Comment