Ce sa facem toamna aceasta in Ottawa

Pentru cei care nu iubesc sa stea in casa si iubesc festivalurile si iesirile in aer liber, muzeele, etc, mai jos gasiti o lista cu ce se va intimpla in Ottawa  in aceasta toamna.

1. National Capital Craft Beer Week & the Ottawa Craft Beer Festival - Iubitorii de bere trebuie sa fie prezenti la acest festival in perioada August 28-30. Noi am fost anul trecut, dar pentru ca eram insarcinata nu am reusit sa savurez din multitudinea de beri prezente, anul asta o sa fim in pregatiri pentru ziua piciului asa ca ramine pe la anu :)

2. Baconpalooza - Iubitorii de baycon nu trebuie sa rateze acest eveniment pe data de 12 Septembrie la muzeul Agriculturii.

3. CityFolk - Iubitorii de muzica folk pot savura muzica buna in perioada Septembrie 16-20.

4. Savour Fall at Rideau Hall - Pe data de 26 Septembrie, impreuna cu familie o sa mergem la Rideau Hall unde o sa ne delectam privirile si gusturile cu roadele toamnei.

5. Harvest Noir - Tare as fi vrut sa merg la acest eveniment, cu regret e sold out asa ca cei care au reusit sa cumpere bilete din timp se pare ca o sa aiba o seara frumoasa si interesanta, pentru mine..next year for sure :)

6. Ottawa Wine and Food Festival - Pentru cei gurmanzi si sa nu zic alcoolici :) s-a creat un eveniment aparte. Stiu ca mai in fiece an evenimentul e sold out, personal inca nu am fost, dar am colegi de serviciu care merg in fiece an si zic ca e superb, deci trebuie de dus:)

7. Foodie Wednesdays at Nordik Spa-Nature - Eu am fost de citeva ori la Nordik Spa, doar ca mereu iarna. Interesant pachetul asta a lor care ofera. In fiecare miercuri pentru $108 de persoana poti benificia de Thermal Baths and Saunas plus o cina la restauantul lor. Cred ca e o idee buna daca vrei sa mergi cu fetele pentru o seara de relax.

8. Ottawa International Animation Festival - Puteti vedea cele mai bune animatii din lume.

9. Fall Rhapsody in Gatineau Park - Cel mai iubit anotimp iubit de mine, aici in Ottawa, e toamna. Atit de multe culori, atitea peisaje, mereu ramii cu gura cascat, iar Gatineau park este unul din locurile unde poti sa-ti bucuri ochii cu imagini spectaculoase. Deci toamna acesta neaparat mergem la plimbare acolo.

10. Pumpkinferno - Exista si un festival al bostanului aici in Ottawa, defapt e in Upper Canada Village la o ora distanta de Ottawa. Din poze pare superb asa ca daca aveti timp seara din Septembrie pina in Octombrie, mergeti si va bucurati de frumoasele scultpuri create din bostani.

11. Bugs: Outside the Box - Pentru cei curiosi si fascinati de insecte, in perioada Octombrie 29 - Feb.15, 2016, Muzeul naturii o sa aiba o expozitie cu insecte in marime giganta. Nu o sa avem nevoie de microscop ca sa vedem unele insecte, pare ceva interesant asa ca neaparat o sa mergem sa vedem aceasta expozitie.

12. Nature Nocturne - Ok, muzeele de aici stiu cum sa-si atraga clientii. Cine s-ar gindi sa faca o discoteca in muzeu si s adansezi printre elefanti si alte expozitii. N-am stiut de asa eveniment dar neaparat o sa merg intr-o seara sa vedem despre ce e vorba, insa pare sa fie tare vesel, mai ales ca iti dau voie si sa cumperi ceva de baut, ca sa nu-ti pare prea straniu sa dansezi cu elefantii :))

13. Northern Lights: Sound and Light Show - Anul acesta s-a schimbat showul, si din ce am mai vazut pare sa fie destul de interesant. Mai aveti timp pina pe 12 Septembrie sa prindeti acest spectacol de lumini.

Astea sunt doar citeva sugestii referitor la ce puteti face in Ottawa in aceasta toamna. Cu regret majoritatea evenimentelor sunt cu plata, insa gasiti si gratuite. Eu personal mi-am notat citeva la care neaparat o sa mergem, sper si voi sa gasiti ceva ce o sa va placa.

Comments

  1. Am sa completez lista cu Capital Fair, care are loc la Rideau Carleton Raceway, pe Albion Road. Foarte distractiv, mai ales pentru copii. Festivalul se desfasoara intre 21 si 30 august. Noi am fost ieri cu micutul nostru (2 ani), s-a distrat de minune. Mergem si saptamana viitoare sa vedem spectacolul de clowni.

    ReplyDelete

Post a Comment