O noua aventura - Ripride

 
Eu, de felul meu sunt o fire care iubeste sa incerce lucruri noi (cu exceptia mincarii ). Dupa skydiving, despre care va povestisem aici, am decis ca a trecut prea mult timp decind nu am incercat o activitate cu ceva adrenalina in ea. La inceput ma gindeam sa fac bungee jumping, dar totusi am decis sa incercam ceva cu mai putina adrenalina si poate mai prindem la curaj sa facem si bungee.
Placerea ne-a costat $35 de persoana iar aici e locul unde am facut-o.  Unica problema a fost ca am asteptat vreo 2 ore. Am fost programati la ora 11 si nustiu din ce motive tocmai la 1 ne venise rindul.
Morrison Quarry e un loc superb in Wakefield, Quebec. Se afla la vreo 45 min de Ottawa si e un loc vizitat de cei care iubesc sa faca scubadiving. Exista o mica plaja ($5 intrate de persoana) pentru cei care vor doar sa se scalde. Apa era destul de rece, dar dupa cit de cald era afara, a fost o placere sa ma racoresc in acea apa. Daca aveti ocazia sa mergeti, nu o sa regretati, toamna privelistea trebuie sa fie deosebita.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments