9 ani de fericire


o poza de prin 2007
Era o seara friguroasa de 8 Octombrie, 2006 cind ne-am vazut pentru prima data la Focul Vesnic, in fata Caminului #6 de la Jurnalism.. Eram putin sceptica, dat fiind faptul ca vorbisem doar online..asa ca mi-am rugat colegele de camera sa me ajute in caz ca o sa fie nevoie sa "fug" de la intilnire. Dar nu a fost nevoie de asa ceva pentru ca cele citeva ore pe care li-am petrecut impreuna au trecut atit de repede iar eu uitasem de timp.
Incetul cu incetul relatia noastra a evoluat, iar acum, prinvind in urma ne dam seama cit de multe am facut impreuna, peste cite am trecut. Azi seara priveam piciul nostru si zimbeam spunind ca 9 ani in urma nici prin cap nu ne tracea ca o sa avem asa frumusete de baiat (soryy nu pot sa fiu modesta aici;)
Pentru unii 9 ani poate nu e mult, si poate anii mai putin conteaza, insa atunci cind exista dragoste si intelegere ei trec repede si frumos.
Eu ne doresc noua ca urmatorii 9 ani sa-i traim la fel de frumos si plin de armonie. Sa ne crestem baiatul mare si poate mai facem si o fata in 9 ani :))
La multi ani, puisor noua. Te jubesc mult de tot.
 
 

Comments