Halloween Moldovenesc

 
Da, stiu Halloweenul nu e o sarbatoarea moldoveneasca, insa noua moldovenilor ne place sa ne distram, asa ca atunci cind exista un motiv in plus sa o facem, nu ne gindim de 2 ori. Asa s-a facut ca anul acesta citiva baieti buni au venit cu initiativa de a face o mica petrecere in care pe linga costume sa fie si muzica, mincare si voie buna.
Ne-am adunat un grup destul de marisor si timp de citeva ore ne-am distrat si simtit ca acasa. Copii au avut si ei ocupatia, insa noi am avut parte de citeva ore fara cel mic, care a ramas cu bunica acasa.
Referitor la costume se vede ca daca cauti ceva dupa data de 31 nu mai gasesti nimic. Am mers la 2 magazine si totul era strins, ceea ce mai ramase nu puteai sa numesti costumatie :) asa ca a trebuit sa fim inventivi si sa ne "mascam" cu ce avem acasa.
Imi place ca incetisor, dar sigur, comunitatea moldovenilor de aici din Ottawa-Gatineau se uneste mai des si incearca sa faca lucruri frumoase. 
 

Comments