Vacanta cu cel mic in Cuba

Pentru ca tot ninge frumos afara si avem peste 30cm de zapada, am zis ca e timpul potrivit pentru o postare cu plaja, nisip si soare.
Pe 6 Decembrie am mers in Varadero impreuna cu parintii (si alte 2 cupluri cu pici). Am ales Varadero pentru ca distanta de la aerport pina la hotel e destul de mica, in mediu 30-50min, pe cind daca alegeam Cayo Santa Maria e cam vreo 2 ore cu autocarul. Avind copii mici, am optat pentru varianta cea mai scurta. Pentru noi a fost a 2 oara in Varadero, insa a 3 oara in Cuba, deci stiam la ce sa ne asteptam. Mult mai impresionati au ramas parintii care niciodata nu au fost la mare (nu mai zic de ocean).
Sa trec la logistica. Deci, pentru parintii de copii mici care au fost deja in vacante o sa le fie cunoscuta situatia iar pentru ceilalti... o sa aflati cind o sa mergeti.
Pentru inceput hai sa zicem lucrurilor pe nume....vacantele cu copii mici nu se pot numi vacante or ele trebuie intr-un fel redenumite caci timp de odihna nu este cind trebuie sa alergi dupa cel mic, mereu.
Din 3 bagaje care li-am luat, 2 au fost pentru Nicu. De la termometru, pastile, creme de soare pina la scutece si mincare praf si muuuulte altele care cu greu au incaput....cam iai cu tine jumatate de casa, just in case. Caci in Cuba mai greu de gasit anumite chestii iar daca gasesti trebuie sa platesti de 4 ori mai scump.
Zborul l-am avut seara la 5 si a fost destul de OK. Din timp am comandat la hotel sa avem patut in camera pentru baiat si spre surpinderea noastra asa a si fost. Deci, din punctul asta de vedere a fost mai usor. In plus am cerut sa fim la etajul 1 si asta ne-a ajutat mult mai ales ca aveam strollerul cu noi.
A doua zi, prichindelul nostru curios a inceput sa intoarca camera de hotel cu picioarele in sus, mai nu a dat TV-ul jos...deci, camera de hotel chiar nu e child proof si trebuia cit mai repede sa iesim din ea.
La capitolul mincare am avut cele mai mari probleme el refuzind sa manince mincare de la bufet asa ca ne limitam doar la casutele lui praf si la lapticul de la sin. Procesul de mincare in sine a fost foarte challenging si trebuia sa ne impartim ca sa putem in liniste minca. Asa ca de cele mai multe ori, buneii stateau cu bebeii iar noi mergeam la masa, dupa care ne schimbam si uite asa cam toate 7 zile.
Nicu adora plaja si apa. Cei drept lui mai tare ii placea nisipul pe care cu ambele miini il punea in gurita.
In general a fost OK, insa nu cred ca m-as mai duce cu copil asa mic (fara sa am ajutor) in vacanta...sau o solutie ar fi sa ai 2 vacante pe an, una in cuplu si alta cu copilul/ii si atunci toata lumea ar fi impacata :)
 
pentru ca ziua lui tati a fost pe 21 am profitat de ocazie sa ii facem o mica surpriza
 

Comments