Cum sa mergi la muzeu gratuit

 
 Saptamina aceasta am aflat un "Secret" si am zis sa il impartasesc si cu voi pentru a va ajuta sa economisiti bani. Acum, pe timpul acesta de -30, afara nu prea ai ce face, mai fiind si cu copil mic, muzeele de regula ne sunt o salvare. Si cum in mediu pretul unui bilet variaza intre $10-$20, cind esti 4 persoane, suma se aduna.
Multi din noi avem un card la biblioteca in orasul in care traim (aici ma refer la Canada) Ati stiut ca majoritatea bibliotecilor ofera bilete gratuite la muzee? Daca nu, sa stiti ca si eu am aflat mai daunazi, si repede am intrat pe sait la biblioteca publica din Ottawa si uite ce am aflat " Borrow an admission pass and bring the family to a local museum for FREE! " Deci, daca ai noroc sa prinzi unul din aceste passuri, poti o saptamina intreaga sa mergi la toate muzeele din Ottawa gratuit. Destept fac bibliotecile de aici, stiu cum sa-si atraga si mentina clientii.
Cu Nicu des mergem la biblioteca  si imi place mult ca exista spatiu special pentru cei mici. Voi cit de des mergeti la biblioteca si cit de des profitati de serviciile lor gratuite?
 
 
 

Comments