Muzeul copiilor

Ce faceti voi cind afara sunt -30 si aveti copii mici? Mergeti la muzeu, corect? Pai uite asa am facut si noi 2 saptamini in urma cind afara nu aveai ce face si ne gindeam noi ca nu prea o sa fie lumea multa la muzeu asa ca dupa masa am zis sa iesim pe vreo ora sa mai scoatem copilul din casa.
Ei bine, mai sunt oameni care gindesc ca noi si asa s-a primit ca era o coada la muzeu cum n-am mai vazut vreodata. Cei drep, la muzeul copiilor din incinta muzeului Istoriei, avea loc si expozitia Thomas & Friends si din acest motiv rindul era atit de mare.
Noi am mai fost la acest muzeu anul trecut, insa Nicu era prea mic ca sa inteleaga ceva, asa ca nu am intrat in muzeul copiilor si am vizitat doar parte care mai mult pentru maturi. Acum ca avem flacau mai mare am zis ca o sa fie mai interesant pentru el si asa si a fost. Defapt, a fost interesant nu doar pentru el, ci si pentru noi maturii care inca nu am vazut acest " rai" pentru copii.
Din momentul ce intri totul e gindit in asa fel ca sa faca sa fie interesant la cei mici. Primesti un pasaport la inceput si poti sa "mergi" prin toate tarile si sa primesti un stamp la fiecare popas care l-ai facut.
Asa s-a facut ca intr-un timp foarte scurt, am fost si la piramide si in Thailanda si in Mexico. Am "parcurs" un drum scurt si cu un autobus din India,fara aer conditionat ;) Nicu a ramas foarte impresionat de tot ce era acolo si cu greu l-am scos din muzeu.
Am zis ca neaparat o sa mai revenim cind o sa fie copii mai putini ca sa putem rasufla mai usor. Asa ca daca inca nu ati trecut pe-acolo, eu va recomand din toata inima, pentru ca, cei mici chiar o sa se distreze iar voi o sa faceti o "calatorie" fictiva in unele tari care vreodata o sa vreti sa mergeti real sa le vedeti.  Iata si citeva poze de la locul cu pricina.( Sorry pentru calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul )
 

Comments