RCMP musical ride



In Canada, politia federala si nationala se numeste Royal Canadian Mounted Police. In data de 5 Martie ei au avut un fel de ziua usilor deschise in care fiecare putea sa mearga sa faca un tur al cladirii lor centrale precum si a muzeului.
Noi nu am vrut sa stam acasa si am mers sa aflam mai multe despre ce se ocupa RCMP. Am aflat ca au fost formati in 1920 si ca sunt responsabili de implimentarea legilor federale. Uniformele lor tare imi plac, iar defilarea in fata publicului pe cai de rasa frumosi, a fost cireasa de pe tort. Pentru copii (cei mai marisori) a fost o adevarata aventura pentru ca puteau sa urce in diferite tipuri de masini de politie, chiar si pe motocicleta. Unii puteau sa treaca anumite obstacole fizice sa vada putin din traningul care sunt supusi politistii. In display erau si diferite arme care le au (sper ca fara gloante). Am trecut si prin grajdul in care sunt caii pe care ii folosesc la diferite parade si ceremonii. Fiecare cal cu saua si numele sau, toti de o marime si culoare. Insa din toate cel mai mult mi-a placut muzeul lor.
Deci daca aveti ocazia sa mergeti, stiu ca exista asemenea evenimente unde publicul are acces destul de des, n-o sa va para rau. Noi am petrecut citeva ore destul de cognitiv si chiar si Nicu a avut fun uitindu-se la cai si catarindu-se prin masini.

Comments