Muzeul Agriculturii

 
Primavara in Canada se lasa mult-asteptata. Ba ninge, ba ploua, dar se pare ca pina la sfirsitul saptaminii o sa ajunga ea si pe meleagurile noastre.
Pentru ca tot era frig afara si nu prea erau activitati pentru asta mic, am decis sa mergem la muzeu. De data aceasta am ales muzeul agriculturii pentru ca nici noi nu am fost nicodata la el.  Din descriere parea interesant si sa stiti ca chiar asa a si fost. Cu regret, asta mic al nostru se teme de animale, nu se teme sa se urce pe ceva inalt sa sara, dar uite ca la animale nu se trage :)
Cei drep cind am ajuns sa vedem purcelusii, parca s-a mai dezmortit si el si a inceput sa faca ca ei :))
Pentru copii un picut mai mari acest Muzeu e foarte interesant, exista un loc special unde ei pot sa vada cum se gateste mincarea, chiar sa participe, exista o bucatarie in miniatura unde ei pot sa "gateasca".
Weekendul acesta daca o sa fie cald asa dupa cum se preconizeaza, o sa mergem din nou, insa de data aceasta mai mult pe-afara unde au un teren de joaca pentru copii foarte mare. Puteti sa luati si ceva mincare cu voi sa aveti un picnic, pentru ca exist loc special amenajat pentru aceasta.
Biletul pentru adulti e $10 insa intrare dupa ora 4 e gratuita (muzeul se inchide la 5)

Comments

  1. Buna,

    Am cateva intrebari referitoare la viata in Canada, exista o adresa de mail unde as putea conversa cu tine?

    Multumesc,
    Mirela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mirela,poti sa imi scrii pe Popescu.anisoara@gmail.com

      Delete

Post a Comment